دیدار با خانواده شهید گرانقدر حاج محمدعلی زارع به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر ، شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ، بسیجیان و مسئولین شهرداری با خانوادههای معظم شهید مدافع سلامت حاج محمدعلی زارع دیدار و از ایثارگریهای ایشان تجلیل نمودند . وی شهدا و ایثارگران را سرمایههای معنوی کشور دانست و بر تکریم آنان تأکید کرد . در این دیدار ، خانواده شهید خاطراتی بیان کرده و بر ادامه راه آنان تأکید کردند . در پایان از صبر و استقامت این خانواده گرانقدر قدردانی شد .

شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ، بسیجیان و مسئولین شهرداری با حضور در منزل جانباز عزیز آقای احمدرضا عطایی ، از صبر و فداکاری آنان قدردانی کردند . وی با تأکید بر جایگاه والای جانبازان در انقلاب اسلامی ، گفت : « امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون ایثارگری این عزیزان است . » در این دیدار ، جانباز عزیز نیز بر ادامه راه شهیدان تأکید کردند . در پایان از مقام والای این عزیز تجلیل شد

شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ، بسیجیان و مسئولین شهرداری با حضور در منزل جانباز عزیز آقای حاج غلامعلی عابدی با ایشان دیدار و گفتگو کردند . این دیدار با هدف تکریم و پاسداشت ایثارگری جانبازان انجام شد . شهردار ضمن شنیدن خاطرات ایشان از خانوادههای معظمشان بهعنوان الگوهای صبر و مقاومت یاد کرد و بر حمایت مستمر از آنان تأکید نمود . و در پایان از زحمات جانباز عزیز تجلیل شد .



