🛡️ تقدیر از جناب سروان محمدی به پاس تلاشهای خستگیناپذیر در برقراری امنیت اجتماعی در ایام محرم
در مراسمی صمیمی و با حضور جمعی از مسئولان، از زحمات و تلاشهای جناب سروان محمدی ، فرمانده محترم پاسگاه گلستان ، بهمنظور ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی بهویژه در ایام پرشور و معنوی محرم، تقدیر و تشکر به عمل آمد .
در این مراسم که با حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران محترم روستاهای بجگرد ، اردال و صفیآباد و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بوستان زر برگزار شد ، ضمن تقدیر از مدیریت هوشمندانه و حضور میدانی مستمر ایشان ، تلاشهای شبانهروزی نیروهای انتظامی تحت فرماندهی ایشان را عاملی مهم در ایجاد فضای امن و آرام برای عزاداران حسینی در این ایام دانستند .
در ادامه این مراسم ، لوح سپاسی بهعنوان یادبود از سوی مسئولان به جناب سروان محمدی اهدا و بر لزوم تداوم همکاری و همدلی میان نهادهای انتظامی و مردمی جهت ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در منطقه تأکید شد .
دوشنبه ۱۴۰۴/۰۵/۰۶



